Forum Forum klasy 1A Gimnazjum 20 !! Strona Gwna


Forum klasy 1A Gimnazjum 20 !!
Forum klasy 1A
Odpowiedz do tematu
dziś niezauważona poszła i ukardkiem zjadła kocią karm
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

co polecacie???
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej !Czemu piszesz ,że twoj ukonczony kurs to porażka? weź to mieszkanie i idz tam sama.
jak to zasolenie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
cos okropnego...
Szczerze mowiac to juz mam na tym punkcie hopla...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

własnie wiem ale chyba zastanawiała się czy go na końcu nie usmiercic. [link widoczny dla zalogowanych] napiszcie co sadzicie o tych wynikach i czy powinnam sie martwic???
tak czytam wasze wypowiedzi i widze ze wy to juz weteranki bo ja to zielona jestem jak lisc salaty . Oczywiscie o powrocie do naturalnego czy blondu nie ma co marzyc ale na rudy czy braz da sie przerobic. Moni20, to link też dla Ciebie: Nie wiem, ale u mnie skończyło się to wczesnym poronieniem (6tc) Dodam że nie miałam żadnych plamień. Jeśli nie zareagujesz to zmieni się on w ziarninę. [link widoczny dla zalogowanych]
Jest odpowiedzialne Fatalne Zauroczenie za uczucia które budzi w Ulli, jest odpowiedzialna Ulla za uczucia które budzi w Fatalnym Zauroczeniu Dwa dni temu zaczepiła mnie jakaś panna na gg, próbując wydębić numer od Krzysztofa.Wysłałam Mu esa pytając o zdanie. na obiadek kalafiorek lub szpinak lub warzywka gotowane Czy wystarczy nie jeść kolacji?czy wystarczą ćwiczenia?czy też trzeba zrezygnować z większości węgli?nie bardzo mi do śmiechu rezygnować z warzyw i owoców szczególnie,gdy na nie sezon.Rozumiem słodycze,pieczywo,ale reszta... a teraz pytanie: wiem, że jak zjem ... wszedzie i oni sie nie myja i cuchna od rana w autobusie.......i kradna mnie okradli juz 2 razy............. Jeszcze w sali ktorej lezalam przewinely sie lacznie 4osoby ktore poronily :/ eh.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co powiecie o tym modelu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
niech sobie są..
[link widoczny dla zalogowanych]
cześć

Dziecko moze spać w tym samym pokoju i napewno sie nie obudzi
[link widoczny dla zalogowanych]
Oj dziewczyny muszę się wam przyznać, że wymiekłam drugiego dnia wieczorem. Operoana, nam cewników nie zakładali i dlatego tak ważne było to wieczorne siknięcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Ale pytanie co będzie jak odstawie?
Pani gin stwierdziła że poza prolaktyną jest wszystko ok. kręglicka przecież odpadła... Zobaczymy co z tego będzie Piotr Bywa różnie. [link widoczny dla zalogowanych]
Czasem tak bywa, że trzeba poczekać. A moje noworoczne postanowienie brzmi.......... prosze pomozcie Nic nie stoi na drodze tylko takie zero, alko.Jestem przecież wartościowym człowiekiem, mam studia, jestem szczupła, zadbana, wiem że mogę się podobać a tkwię w związku ze szmatą, to nie jest normalne. Zabralam sie w koncu za poszukiwanie idealnej silowni i mam zamiar znalezc ja do piatku! jednak troszkę się zmartwiłam dzisiaj jak to zobaczyłam moim marzeniem zawsze było miec kolczyk w pępku i coraz bardziej boję się ze coś mi się stanie z nim he he u nas jest wiktoria i lata wiecznie zasmarkana po podwórku a mama pijąc browarka czule do niej przemawia
[link widoczny dla zalogowanych]
słoik marynowanej papryki (tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem .
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny dbajcie o siebie, dużo odpoczywajcie, nie lekceważcie złych przeczuć!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a i jeszcze jedno - informacji najlepiej szukac w jakis czasopismach naukowych - tematycznych - jesli ktos odkryje cos ciekawego lub ma wyniki badan wiarygodnych to publikuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
a co namiary ci podeslac??
Rewelacyjna - sprawdzona i tania:
Nie bądź łatwowierna i postaraj się nie angażować uczuciowo.
dostałem nici rozpuszczalne i zastanawiam się nad wizytą u denty żeby mi odciął ten zwisający kawałek (nitka co się rozplątała z 1 szwa) ale to dopiero jutro
[link widoczny dla zalogowanych]
a wiec jeszcze komp mi nie dział wiec jak go zrobia na dniach odp na gg...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dieta też pomaga tak samo jak branie witamin

Bo nie chce cie urazic ale jak masz obwisły biust to i optycznie on moze cie pogrubiac. [link widoczny dla zalogowanych] No uśmiać to faktycznie się tu można .Opiszę moją .Po której też głupio było .
Anna Mucha wsiadaj do auta i jedz i nie marudz tyle , na pewno wszystko sie uda !!! ps. Moi rodzice o wszystkim wiedzieli, tylko tata troche sie dziwił... (ponoć) [link widoczny dla zalogowanych]
Potem przeniosę się do kuchni. Jak weszłam na wage to ... mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze bez Rp to tylko ziołowe - na mnie przed egzaminami działała [link widoczny dla zalogowanych] zapach trochę nie ten, ale skutek był natomiast ostatnio lekarz przepisał mi nasen - na początku byłam jak pijana, ale w końcu usypiam!!! Teraz wiem to wszystko ale nie moge cofnac czasu, Dobry Bog okazal mi milosierdzie i pomogl uporzadkowac zycie... mam kilka pytan odnosnie Lidy ja mam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie ma tlenu...szok!
u nas polozna powiedziala ze mozna sie wyprożniac podczas porodu ile wlezie, byle przec-oni uwazaja to za normalne i nie ma sie czego swtydzic .
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziękuję za szybką odpowiedź już otrzymaną i tę na którą oczekuję!
[link widoczny dla zalogowanych]
dopiero kolacje jem -kanapeczki dwie.
I tak było.
Jak długo byli ze sobą??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja to zawsze płacze na kubusiu puchatku, zawsze mi żal prosiaczka on taka sirotka [link widoczny dla zalogowanych] wiec nawet jak cos bedzie nie tak w pracy to przynajmniej spedzicie miesiac razem...;
Od stycznia 2010 ruszają zajęcia do południa w godzinach od 9-12. wczoraj cały dzień na zupce woda i herbata zielona 2 kawy z mlekiem i łyżeczką miodu (bez tego nie funkcjonuję) 1,200 mniej gorszy wynik niż poprzednio ale zaczęłam robić brzuszki 50-60 mam takie urządzenie z lidla polecam zawzięłam się bardzo muszę schudnąć 20 kg 3-majcie kciuki pozdrawiam wszystkich ważę 58kg , mam 166cm wzrostu i równe 60 cm w pasie Jest niestety na recepte ale dziala super juz po jednym dniu psikania (wtedy uzylem go 3 razy) bylo mozliwe cwiczenie na rehabilitacji i chodzenie . Nie wiem jak to sie skonczy ale z nim czy bez niego mam zamiar byc szcześliwa pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Wszystko jest dla ludzi, operacje także. Jakiego rozmiaru? nie mam pojecia - zobaczymy my tutaj dalej pieczemy i gotujemy wiec polecam moje ciasto z owocami sezonowymi ale ktoras by musiala skopiowac ...........dzisiaj zapowiada sie ladnie na sobote maz szykuje jakies plany zeby dzieci u tesciowej zostawic i chce wyskoczyc na jakies zakupy do Czech ale ja sie zastanawiam bo musze na urlop oszczedzac i szkoda dnia tak bez dzieci? sa czestsze polaczenia operowana ja na banacha , jej endokrynologiem byl dr pachucki. mocniej go dotknelam, do tego dochodza siniaki pod oczami, wygladalam tak jakby ktos mnie niezle zbutowal, przez miesiac nie wychodzilam z domu. bardzo chetnie rusze z Toba od poniedzialku na 31 dniowa glodowke.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
20g.!!
Najlepiej niech sam sobie goi się wlasnym tempem
Dzięki i również pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dziś niezauważona poszła i ukardkiem zjadła kocią karm
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu